Sök i bloggen

söndag 28 maj 2017

Mors dag

Hej på're

Ja du, idag har jag blivit firad, för första gången.
Det var trevligt.

Fick dock inte kaffe på sängen, men det beror mest på att jag vaknade 6.20, Maken och Zak gick upp 7.30.

Men jag har fått presenter och Maken slog på stort och "bakade" en tårta till mig.
Han till och med spritsade grädden. Det är kärlek det!

Fick en jättefin ängel, en mugg med choklad i, en målarbok med nordiska väsen och ett jättefint kort.
Maken hade verkligen lyckats.

Kändes kul att få bli lite bortskämd en extra dag varje år. Jag menar, alla dagar som inkluderar presenter till mig är bra dagar.

Grattis alla mammor där ute, fy bubblan vad vi är bra!

Puss på're

Bilder:
1. Den fina tårtan, marängbotten, vaniljgrädde och jordgubbar. Mumma
2. Ängelen
3. Boken
4. Muggen
5. Orsaken till firandet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar