Sök i bloggen

måndag 10 april 2017

Födelsedag #34

Hej på're

Idag fyller jag visst år. Hela 34. Jösses, det kan man inte tro. Jag menar, jag ser ju inte en dag yngre ut än 38.

Blev firad både igår och idag.
Igår var mamma, pappa, moster med make och farmor här.
Jag bjöd på Afternoon Tea (som jag glömde ta bild på), men både scones, snittar, kakor, petit-chouer med vaniljkräm och jordgubbar och muffins. Dock kaffe att dricka, för vi är inte direkt tedrickare i vår familj.

Fick lite money, 2 böcker (Häxan av Läckberg av moster med make och första boken av Beatiful Creatures av Maken), ett halsband (se bild) av Maken och även ett presentkort av den samme.

Det var trevligt, även om jag kände mig väldigt låg hela dagen igår.

Idag var nästa moster, mormor och kusin här.
Fick lite blommor och 18 ägg (jag önskade mig faktisk det).

Känner mig fortfarande låg. Vet inte riktigt varför.
Jag gör ju det ibland.

På förmiddagen idag så blev det massa mys med Zak. Han somnade i min famn och där sov han i typ en timme.
Eftermiddagens övningar fick bli promenad till Ica med Zandra som även bjussade födelsedagstanten på fika.

Ja, men ha det bra.
Puss på're

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar