Sök i bloggen

fredag 28 april 2017

Stockholm here we come

Hej på're

Japp, idag seru bokades en tripp till huvudstaden för familjen.
12 till 15 maj kommer vi befinna oss där. Så jäkla najs.

Vi behöver komma bort lite, få lite familjetid, shoppa lite (eller ganska mycket), käka massa gott (hotellfrukost liksom, hallå) och kanske spana in ett museum eller två.

Mitt i smeten ska vi bo dessutom. Lyckades hitta ett hotell på Sveavägen som inte ville ha 37000 kr för en helg (det värsta jag hittade var en presidentsvit för över 70000 kr för en helg).
Vi får ett mysigt rum bara för oss 3 för en helt okej pris. Och, såklart hotellfrukost.

Hur mysigt som helst ska det bli i alla fall. Och skönt att få komma iväg lite. Man behöver det ibland.

Jag bara hoppas på att ryggen inte bråkar med mig. Något hände nämligen igår när jag skulle dra upp vagnen för vår trapp och sedan dess har jag haft rätt ont. Inte alls som jag har haft, men ont. Jävla Astrid...

Idag kom min inre nörd verkligen fram. Köpte alla 8 Star Wars-filmerna och så råkade det även bli en keps till Zak med samma tema. Stackars lilla pojke som uppfostras av 2 nördar...

Nu seru, ska jag ha fredag med Maken. Zak var hiskeligt trött idag, så han sover redan. Så vi passar på att ha egentid. Sen om det blir så att vi gör nåt ihop eller inte, det är en sak mellan mig och Maken...

Puss på're

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar